20% groei in 2020? Boek hier je groeisessie!

‘Through the line Marketing’; een holistische aanpak

Het marketingvak is een vak met heel veel facetten, specialismen en vooral het bijeenbrengen van veel verschillende inzichten om tot het juiste specifieke inzicht te komen hoe je succesvol kunt zijn.

“Marketing is nog moeilijker dan wiskunde” zij een van mijn klanten eens. En waarschijnlijk heeft ie gelijk. Want waar je bij wiskunde nog van een zeker constante uit kan gaan; ‘Ceteris Paribus’ noemen ze dat met een moeilijk woord, is bij marketing verandering de enige constante. Markten veranderen continue. Je klant wordt iedere dag een dag ouder. En wijzer! Je klant leert iedere dag, krijgt andere behoeftes en voorkeuren. Als jij de de ontwikkelingen niet ziet die je klant wel ziet dan raak je hem kwijt. Het juiste marketinginzicht is dan ook een belangrijke voorwaarde voor het succes van jouw bedrijf.

Dus daarom is het van belang je klant door en door te kennen. Wij hebben heel veel goede ervaringen opgedaan met Kwalitatief B2B klantonderzoek. Daarbij gebruiken we individuele diepte-interviews om de wensen en voorkeuren van klanten in kaart te brengen. Die interviews geven je veel inzicht waarmee je beter in kunt spelen op zijn huidige en toekomstige behoeftes. Op basis waarvan je je bedrijf beter kunt structureren door b.v. je sales of juist service afdelingen uit te breiden of je communicatie naar je klant te herzien. Uit zo’n onderzoek leer je waar hij zijn informatie vandaan haalt. Is dat via Google, via de vakbladen, het bezoeken van beurzen, e-mail of juist uit het nieuws wat jij hem zelf toe stuurt.

Met ‘Through the line Marketing’ kunnen we je klant door de hele linie van interesse tot super tevreden klant volgen. En er voor zorgen dat je meer super tevreden klanten krijgt. Want alleen die klanten zorgen er voor dat ze jou gaan aanbevelen aan derden. Waardoor het voor jou makkelijker wordt om weer nieuwe klanten aan te trekken.

20% groei in 2020? Boek hier je groeisessie!